Akce již proběhla! Budoucnost herního průmysu

Budoucnost herního průmysu


O akci

Daniel Vávra (Mafia I) pohovoří, jak to vidí s budoucností her, proč například jeho nové hře Kingdom come: Deliverance, která vybrala na Kickstarteru od 35 000 fanoušků 36,6 milionu korun, se nedostávalo uznání od vydavatelů a nechtěli se na vývoji podíle
Přihlašování uzavřeno 0

Místo konání na mapě


Praha

Hosté

Daniel

Daniel Vávra

Warhorse Studios

Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous. Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a nyní pracuje na volné noze. Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii, je zaníceným hráčem military verze paintballu a s přítelkyní se stará o anglického bullteriéra Jendu. Ocenění Nominace: Game Developers Choice Awards - Excellence in Writing Metacritic - 88% Mafia Gamerankings - 90% Mafia Mnoho ocenění hra roku, hra měsíce a nejlepší scénář za Mafii

Igor

Igor Staněk

nVidia

Igor Staněk je nejvýše postavený Čech v nVidii a zastává pozici Senior Product PR Managera pro oblast EMEAI (Europe, Middle East, Africa, India).


Záznamy z akce

D. Vávra, I. Staněk - Budoucnost herního průmyslu

Klikni pro spuštění videa

Ještě nejsi členem Bizitu?

Zaregistruj se a získej výhody

Registrace