Akce již proběhla! Predikce chování zákazníků v online službách

Predikce chování zákazníků v online službách


O akci

Digitalizace přináší jak nové možnosti tak  zároveň i požadavky na analýzu chování zákazníků pro marketingové účely a řízení risku. Společným znakem je za pomoci minima informací určit identitu zákazníka a díky interním a externím datovým  zdrojům odhadnout skóre pro prodej online služeb a fraud a kreditní riziko.

V Creative Dock se problematice analýzy velkých dat v digitálním světě věnují  už více než 3 roky a nejnovější trendy z této oblasti implementují do svých komerčních start up projektů. Společnost funguje jako unikátní start-up platforma zaměřující se na inovace z oblasti financí, pojišťovnictví, automotive, energií a další. Mezi její nejznámější služby patří Zonky (sdílená ekonomika půjčování peněz) a Kupnajisto (online platební metoda dostupná na téměř 150 eshopech v ČR).

Prezentátoři

Miroslav Esser

Chief Data Officer v Creative Dock. Více než 15 let zkušeností v oblasti Big Data. V minulosti vedl Business intelligence a Data mining týmy v Telco. Je jedním ze spoluzakladatelů Creative Dock. Navrhoval kredit riskové a fraudové modely pro startupy Zonky a KupNajisto.

 

Aleš Machander

Datové analytice se věnuje už 8 let. Začínal jako business intelligence analytik v Telco, později měl na starosti tým analytické podpory obchodní sítě a poté se přesunul do řízení týmu CVM (zvyšování hodnoty zákazníků). Má bohaté zkušenosti s prací s daty jak na straně datové tak i následně komerční analýzy. S Creative Dock spolupracuje již 2 roky a specializuje se na inovace v online marketingu a risku.

Přihlašování uzavřeno 26 Kdo je přihlášen?

Místo konání na mapě

Zubatého 295
150 00 Praha 5

Hosté

Miroslav

Miroslav Esser

Creative Dock

Chief Data Officer v Creative Dock. Více než 15 let zkušeností v oblasti Big Data. V minulosti vedl Business intelligence a Data mining týmy v Telco. Je jedním ze spoluzakladatelů Creative Dock. Navrhoval kredit riskové a fraudové modely pro startupy Zonky a KupNajisto.

Aleš

Aleš Machander

Creative Dock

Datové analytice se věnuje už 8 let. Začínal jako business intelligence analytik v Telco, později měl na starosti tým analytické podpory obchodní sítě a poté se přesunul do řízení týmu CVM (zvyšování hodnoty zákazníků). Má bohaté zkušenosti s prací s daty jak na straně datové tak i následně komerční analýzy. S Creative Dock spolupracuje již několik let a specializuje se na inovace v online marketingu a risku.

Účastníci

Zobrazit všechny účastníky


Ještě nejsi členem Bizitu?

Zaregistruj se a získej výhody

Registrace